INVESTOR RELATIONS

aktualnosci

Szacunkowe przychody Ten Square Games za 2Q 2019 czytaj dalej
2019-07-05 09:04

Wyniki finansowe Ten Square Games za 1Q 2019 czytaj dalej
2019-05-22 00:18

45,2 mln zł przychodów Ten Square Games w I kwartale 2019 czytaj dalej
2019-04-08 08:05

Dynamiczne wzrosty przychodów i zysków Ten Square Games w 2018 roku czytaj dalej
2019-03-22 08:51

TEN SQUARE GAMES w nowym indeksie giełdowym WIG.Games czytaj dalej
2019-03-21 10:57

Ten Square Games kandydatem na Mistrza GPW 2018 w plebiscycie „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl czytaj dalej
2019-01-09 12:30

Kolejny bardzo dobry kwartał Ten Square Games czytaj dalej
2019-01-07 19:42

Ten Square Games rozpoczyna proces pozyskania licencji na dystrybucję gry Fishing Clash w Chinach czytaj dalej
2018-12-13 10:57

Imponujący wzrost wyników spółki po trzech kwartałach czytaj dalej
2018-11-20 17:59

Duży wzrost przychodów Ten Square Games w trzecim kwartale 2018 czytaj dalej
2018-10-05 10:53

Rekordowe wyniki w historii spółki czytaj dalej
2018-08-27 19:19

WYWIAD Z MACIEJEM POPOWICZEM czytaj dalej
2018-07-26 16:06

Dynamiczny wzrost przychodów Ten Square Games w drugim kwartale 2018 r. czytaj dalej
2018-07-10 10:09

Arkadiusz Pernal o wynikach spółki za 1Q2018 czytaj dalej
2018-06-13 13:39

Rekordowe wyniki Ten Square Games w pierwszym kwartale 2018 r. napędzane globalnym sukcesem gry Fishing Clash czytaj dalej
2018-05-28 19:24

Ten Square Games debiutuje na głównym parkiecie GPW czytaj dalej
2018-05-14 13:53

Przychody z Fishing Clash przekroczyły w kwietniu 4,7 mln zł czytaj dalej
2018-05-10 09:34

Ten Square Games zadebiutuje na głównym rynku GPW w piątek 11 maja czytaj dalej
2018-05-09 14:14

Cena akcji Ten Square Games ustalona na 46 zł czytaj dalej
2018-04-23 10:31

Bardzo dobry początek kwietnia Fishing Clash czytaj dalej
2018-04-17 10:28

KNF zatwierdził Prospekt Emisyjny Ten Square Games czytaj dalej
2018-04-10 17:20

Fishing Clash osiągnęło w marcu rekordowe przychody czytaj dalej
2018-04-09 21:05

Fishing Clash z rekomendacjami App Store i Google Play czytaj dalej
2018-04-04 19:45

Złożenie prospektu do Komisji Nadzoru Finansowego czytaj dalej
2018-03-16 09:34

Fishing Clash trafiła do graczy na całym świecie czytaj dalej
2018-03-16 09:33

Gry Ten Square Games pobrane już ponad 200 mln razy czytaj dalej
2018-03-16 09:31

Historia

Dobre praktyki

Coś tam coś tam, jesteśmy super korpo, pokój na świecie, czyste powietrze. Kupować nasze akcje joł.

Dobre praktyki

Coś tam coś tam, jesteśmy super korpo, pokój na świecie, czyste powietrze. Kupować nasze akcje joł.

Zarząd

Maciej Popowicz

Prezes Zarządu

Maciej Popowicz jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcje Prezesa Zarządu spółek zależnych z Grupy Kapitałowej: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z .o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej współtworzył i zarządzał serwisem społecznościowym Nasza Klasa, na którym z sukcesem rozwinął jedną z pierwszych platform gier free-to-play.
Maciej Popowicz jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku informatyka. Ukończył kurs Management na ICAN Institute.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Arkadiusz Pernal

Wiceprezes Zarządu

Arkadiusz Pernal jest współzałożycielem i Wiceprezesem Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcję Członka Zarządu w spółkach zależnych TSG: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z o.o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej, przez 4 lata związany z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, gdzie od 2007 r. pełnił funkcje członka Zarządu, a od 2009 r. Prezesa Zarządu.
Arkadiusz Pernal jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Jednocześnie spółka Ten Square Games SA informuje, że Pani Magdalena Jurewicz i Pan Maciej Popowicza, są powiązani ze sobą relacjami rodzinnymi.

Zarząd

Maciej Popowicz

Prezes Zarządu

Maciej Popowicz jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcje Prezesa Zarządu spółek zależnych z Grupy Kapitałowej: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z .o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej współtworzył i zarządzał serwisem społecznościowym Nasza Klasa, na którym z sukcesem rozwinął jedną z pierwszych platform gier free-to-play.
Maciej Popowicz jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku informatyka. Ukończył kurs Management na ICAN Institute.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Arkadiusz Pernal

Wiceprezes Zarządu

Arkadiusz Pernal jest współzałożycielem i Wiceprezesem Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcję Członka Zarządu w spółkach zależnych TSG: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z o.o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej, przez 4 lata związany z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, gdzie od 2007 r. pełnił funkcje członka Zarządu, a od 2009 r. Prezesa Zarządu.
Arkadiusz Pernal jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Jednocześnie spółka Ten Square Games SA informuje, że Pani Magdalena Jurewicz i Pan Maciej Popowicza, są powiązani ze sobą relacjami rodzinnymi.

Zarząd

Maciej Popowicz

Prezes Zarządu

Maciej Popowicz jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcje Prezesa Zarządu spółek zależnych z Grupy Kapitałowej: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z .o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej współtworzył i zarządzał serwisem społecznościowym Nasza Klasa, na którym z sukcesem rozwinął jedną z pierwszych platform gier free-to-play.
Maciej Popowicz jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku informatyka. Ukończył kurs Management na ICAN Institute.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Arkadiusz Pernal

Wiceprezes Zarządu

Arkadiusz Pernal jest współzałożycielem i Wiceprezesem Spółki od początku działalności w 2011 r. Równocześnie pełni funkcję Członka Zarządu w spółkach zależnych TSG: Tiny Dragon Adventure Games Sp. z o.o. oraz Play Cool Zombie Sport Games Sp. z o.o. Wcześniej, przez 4 lata związany z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, gdzie od 2007 r. pełnił funkcje członka Zarządu, a od 2009 r. Prezesa Zarządu.
Arkadiusz Pernal jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zakres kompetencji: (do uzupełnienia)
Data powołania: 7 listopada 2017 r.

Jednocześnie spółka Ten Square Games SA informuje, że Pani Magdalena Jurewicz i Pan Maciej Popowicza, są powiązani ze sobą relacjami rodzinnymi.

Otoczenie Rynkowe

Ten Square Games działa na rynku gier F2P, koncentrując się na grach na platformy mobilne. Gry mobilne to najbardziej dynamicznie rosnący segment całej branży gier, a także rozrywki elektronicznej. Firmy analityczne przewidują, że do 2020 r. będzie to drugi, pod względem generowanych przychodów, obszar całej branży rozrywkowej (za telewizją).
Zgodnie z szacunkami PwC oraz Newzoo, przychody producentów gier mobilnych wzrosną o blisko 70% z 39 mld USD w 2016 roku do 65 mld USD w 2020 roku. Liczba ta nie bierze jednak pod uwagę przychodów generowanych przez reklamy.
Warto zauważyć, że według przewidywań raportów “ Global entertainment and media outlook 20016-2020” oraz „Newzoo 2017 Global Market Report”, wartość rynku gier mobilnych w ciągu 5 lat zanotuje średnioroczny wzrost na poziomie 13,6%. W tym samym czasie analogiczny wynik dla sektora gier na konsole może wynieść 4%, a wartość rynku gier na komputery osobiste PC może zanotować spadek średnio o 1,7%.
Zgodnie z prognozą firmy badawczej Newzoo, cały rynek gier wideo będzie w latach 2016-2020 rósł w średniorocznym tempie 6,2% osiągając w 2020 roku wartość 129 mld USD. Analitycy przewidują, że wpływ na obraz branży może mieć odpływ graczy z komputerów stacjonarnych na platformy mobilne.
W związku z tymi trendami, udział gier mobilnych w całym rynku gier będzie wyraźnie rósł. Zgodnie raportem NewZoo, w 2016 roku gry mobilne stanowiły 38% całego rynku gier wideo, wyprzedzając drugi co do wielkości segment produkcji przeznaczonych na konsole o 6 p.p. oraz trzeci pod względem wartości segment gier na komputery stacjonarne o 13 p.p. Dynamiczny rozwój gier mobilnych spowoduje, iż w 2020 roku kategoria ta będzie stanowić przeszło połowę wartości branży gier wideo.
Ważnym czynnikiem, który wpływa na popularność gier mobilnych jest szybko rosnąca penetracja rynku urządzeniami mobilnymi. Według danych NewZoo w 2016 roku na świecie zarejestrowanych było około 2,3 mld urządzeń mobilnych. Analitycy szacują, że do 2020 r. liczba ta wzrośnie do 3,5 mld.
Dodatkowo rośnie czas jaki posiadacze smartfonów i innych urządzeń mobilnych przeznaczają na rozrywkę. W 2015 r. było to 25 minut dziennie, a w 2016 r już 30 minut. Według analiz eMarketer, w 2016 roku 69% posiadaczy smartfonów w Stanach Zjednoczonych przynajmniej raz w miesiącu grało w gry mobilne, a liczba ta wzrośnie do 77% w 2020 roku.
Popularność smartfonów przekłada się też na dynamiczny wzrost segmentu reklamy w kanałach mobilnych. W latach 2012-2016, wartość rynku reklamowego w kanale mobilnym w USA rosła w średniorocznym tempie 81% i wyniosła 37 mld USD. Przychody z opłat za wyświetlanie reklam w aplikacjach to kolejne, ważne źródło przychodów gier mobilnych.
Najważniejsze rynki geograficzne dla Ten Square Games to obecnie Ameryka Północna i Europa. Łącznie stanowią one ok. 34% rynku gier mobilnych (z czego 20% przypada na Amerykę Północną a 14% na Europę). Ponadto Ameryka Północna to rynek, gdzie przychód generowany przez jednego gracza (w segmencie gier mobilnych) jest najwyższy i wynosi 36 USD (tyle przeciętny amerykański gracz wydaje rocznie na zakupy w aplikacjach mobilnych). Dla porównania wskaźnik ten wyniósł 20 USD dla Azji i Oceanii, oraz 15 USD dla Europy.
PROPOZYCJA WYKRESU KOŁOWEGO
Struktura geograficzna rynku gier mobilnych (2016 r. – The GMGC Mobile Games Whitebook)
Ameryka Północna – 20%
Europa – 14%
Chiny – 27%
Japonia – 18%
Korea Południowa 5%
Pozostałe kraje Azji i Oceania – 8%
Pozostałe kraje świata – 8%

F2P (Free to Play – gry darmowe) to zdecydowanie najpopularniejszy i preferowany przez graczy model sprzedaży gier mobilnych. W tym modelu gry są oferowane za darmo, natomiast gracze mogą dokonywać opcjonalnych zakupów w samej aplikacji. W ciągu ostatnich lat wielu wydawców zmieniło model w jakim oferują swoje produkcje mobilne na F2P z P2P (gry płatne). Według danych firmy App Annie w 2016 r. gry F2P generowały już 97% przychodów całego segmentu gier mobilnych.

Raporty bieżce

CURRENT REPORT 24/2019 czytaj dalej
2019-07-10 13:48

CURRENT REPORT 21/2019 czytaj dalej
2019-05-28 12:19

CURRENT REPORT 20/2019 czytaj dalej
2019-05-28 12:16

CURRENT REPORT 19/2019 czytaj dalej
2019-05-28 12:14

CURRENT REPORT 18/2019 czytaj dalej
2019-05-27 10:46

CURRENT REPORT 17/2019 czytaj dalej
2019-05-27 10:42

CURRENT REPORT 16/2019 czytaj dalej
2019-05-27 10:38

CURRENT REPORT 15/2019 czytaj dalej
2019-04-24 14:54

CURRENT REPORT 14/2019 czytaj dalej
2019-04-19 14:38

CURRENT REPORT 13/2019 czytaj dalej
2019-04-08 15:20

CURRENT REPORT 12/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:50

CURRENT REPORT 11/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:49

CURRENT REPORT 10/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:48

CURRENT REPORT 9/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:47

CURRENT REPORT 8/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:46

CURRENT REPORT 7/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:45

CURRENT REPORT 6/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:44

CURRENT REPORT 5/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:43

CURRENT REPORT 4/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:42

CURRENT REPORT 3/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:42

CURRENT REPORT 2/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:41

CURRENT REPORT 1/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:40

CURRENT REPORT 25/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:40

CURRENT REPORT 24/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:38

CURRENT REPORT 23/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:37

CURRENT REPORT 22/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:36

CURRENT REPORT 21/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:35

CURRENT REPORT 20/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:34

CURRENT REPORT 19/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:33

CURRENT REPORT 18/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:32

CURRENT REPORT 17/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:31

RAPORT EBI 1/2019 czytaj dalej
2019-04-03 12:30

CURRENT REPORT 16/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:29

CURRENT REPORT 15/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:29

CURRENT REPORT 14/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:27

CURRENT REPORT 13/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:26

CURRENT REPORT 12/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:25

CURRENT REPORT 11/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:15

CURRENT REPORT 10/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:12

CURRENT REPORT 9/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:11

CURRENT REPORT 8/2018 czytaj dalej
2019-04-03 12:10

CURRENT REPORT 7/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:53

CURRENT REPORT 6/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:52

CURRENT REPORT 5/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:44

CURRENT REPORT 4/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:43

CURRENT REPORT 3/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:43

CURRENT REPORT 2/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:34

CURRENT REPORT 1/2018 czytaj dalej
2019-04-03 11:16

Dane Finansowe

TSG dane finansowe 2015-1Q 2019

* Zamiarem Spółki jest prezentowanie danych za ostatnie 5 lat działalności, w formacie umożliwiającym przetwarzanie tych danych przez ich odbiorców. Spółka wskazuje jednak, że do 2016 roku sprawozdania finansowe Spółki sporządzane były zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości, po tym czasie sprawozdania są sporządzane zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Na potrzeby złożenia prospektu emisyjnego (w celu dopuszczenia akcji do obrotu) Spółka sporządziła Historyczną Informację Finansową zgodnie z MSSF za lata 2015-2017. W związku z tym, mając na uwadze ciągłość i porównywalność informacji, spółka prezentuje dane począwszy od 1.01.2015.

Akcje

Nazwa TSGAMES
Nazwa/ticker GPW TEN
na GPW od 11 maja 2018
Rynek/Segment GPW, rynek podstawowy
Sektor GPW Gry
Przynależność do Indeksów WIG.GAMES, WIG-Poland, WIG, sWIG80, sWIG80TR
ISIN PLTSQGM00016
Liczba wyemitowanych akcji 7 225 000
Liczba akcji w wolnym obrocie (free float) 34,26%

PODSTAWOWE INFORMACJE O AKCJACH

TEN SQUARE GAMES

Liczba akcji


Wartość nominalna


GPW ticker


Indeks


Index

7.250.000


0.1


TSG


sWIG80


1

Dywidenda

Polityka w zakresie wypłaty dywidendy
Polityka Ten Square Games w zakresie wypłaty dywidendy zakłada wypłatę dywidendy według obowiązujących przepisów prawa oraz w zakresie, w jakim Spółka będzie posiadała środki pieniężne, które mogą zostać przeznaczone na wypłatę dywidendy, z uwzględnieniem czynników mających wpływ na sytuację finansową Spółki, wyników działalności i potrzeb kapitałowych.
Uchwałę w sprawie podziału zysku i wypłaty dywidendy podejmuje Walne Zgromadzenie. Zarząd planuje rekomendować Walnemu Zgromadzeniu przeznaczanie na dywidendę do 75% zysku netto, w zależności od potrzeb w zakresie płynności i planów inwestycyjnych Spółki, począwszy od zysku za 2017 rok.
Informacje dotyczące historycznej wypłaty dywidendy
Poprzednik prawny Spółki, Ten Square Games Sp. z o.o. wypłacała dywidendę z zysku za rok 2015 oraz 2016.

2016
W dniu 28 kwietnia 2017 roku Zwyczajne Zgromadzenie Wspólników spółki Ten Square Games Sp. z o.o. podjęło uchwałę w sprawie podziału zysku za rok obrotowy 2016, zgodnie z którą zysk netto w wysokości 2.861.557,48 PLN został przeznaczony do podziału wspólnikom spółki Ten Square Games Sp. z o.o. Do podziału pomiędzy wspólników została przeznaczona kwota w wysokości 2.279.128,25 PLN za rok obrotowy 2016 oraz w wysokości 1.553,35 PLN jako zysk z lat ubiegłych. Wypłata dywidendy nastąpiła w dwóch ratach.

2017
W dniu 30 czerwca 2016 roku Zwyczajne Zgromadzenie Wspólników spółki Ten Square Games Sp. z o.o. podjęło uchwałę w sprawie podziału zysku za rok obrotowy 2015, zgodnie z którą zysk netto z roku 2015 w wysokości 2.279.128,25 PLN został przeznaczony do podziału wspólnikom spółki Ten Square Games Sp. z o.o.

Analitycy

Instytucja

Analityk

Kontakt

Instytucja

Analityk1

kontakt1

Instytucja

Analityk1

kontakt1

Instytucja

Analityk1

kontakt1

Rekomendacje

Data
Instytucja rekomendująca
Rekomendacja
Cena docelowa
Kurs z dnia rekomendacji
2018-01-18
TSG
Good
2.99
1.20
2018-02-18
TSG
Good
2.99
1.20
Data
Instytucja rekomendująca
Rekomendacja
Cena docelowa
Kurs z dnia rekomendacji
2017-01-18
TSG
Good
2.99
1.20
2017-05-18
TSG
Good
2.99
1.20
2017-03-18
TSG
Good
2.99
1.20

Prezentacje

Dobre praktyki

Dokumenty Korporacyjne

Dokumenty Korporacyjne

Walne Zgromadzenie

Okresy zamkniete

Okresy zamknięte to określone przepisami prawa przedziały czasowe, w trakcie trwania których osoby pełniące obowiązki zarządcze w Ten Square Games S.A. nie mogą dokonywać żadnych transakcji na akcjach Ten Square Games S.A., udzielać rekomendacji oraz nakłaniać do ich zbycia lub nabycia.

Okresy zamknięte w 2019 roku:

19.02.2019 r. – 21.03.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportów rocznych za 2018 rok

22.04.2019 r. – 22.05.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu kwartalnego za I kwartał 2019 roku

23.07.2019 r. – 22.08.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu półrocznego za I półrocze 2019 roku

27.10.2019 r. – 26.11.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu kwartalnego za III kwartał 2019 roku

Okresy zamkniete

Okresy zamknięte to określone przepisami prawa przedziały czasowe, w trakcie trwania których osoby pełniące obowiązki zarządcze w Ten Square Games S.A. nie mogą dokonywać żadnych transakcji na akcjach Ten Square Games S.A., udzielać rekomendacji oraz nakłaniać do ich zbycia lub nabycia.

Okresy zamknięte w 2019 roku:

19.02.2019 r. – 21.03.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportów rocznych za 2018 rok

22.04.2019 r. – 22.05.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu kwartalnego za I kwartał 2019 roku

23.07.2019 r. – 22.08.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu półrocznego za I półrocze 2019 roku

27.10.2019 r. – 26.11.2019 r. – okres zamknięty w związku z publikacją raportu kwartalnego za III kwartał 2019 roku

Linki

Komisja Nadzoru Finansowego


Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych S.A.


Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie


Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych


Narodowy Bank Polski


Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Kontakt

Jana Długosza 60
50-001 Wrocław

Raporty okresowe

Rok
  • Wszystkie
Loading...